„Pixie”
W tym miejscu dodałabym na przykład cytat z Twojego posta na Instagramie czy innych social mediach, który przypadł do gustu Twoim czytelnikom i czytelniczkom. Albo Twoje motto. Albo cytat, który odzwierciedla Twoją markę.
To też idealne miejsce na przytoczenie rekomendacji, którą dostał_ś od klienta czy klientki 👌🏻. Nic tak nie przyciąga, jak pozytywna rekomendacja od kogoś, kto miał już przyjemność z Tobą pracować lub korzystać z Twojego produktu :). Możesz zamieścić takie rekomendacje w jednej sekcji lub poprzeplatać nimi stronę, tak by od czasu do czasu zatrzymywały uwagę czytelnika/czytelniczki i pozostawiały w nich to pozytywne „coś”, które bije z takich treści.
W tym miejscu napisałabym coś... ...na temat Twojej oferty.
Opowiedziałabym osobie czytającej...
...o Twoim produkcie czy usłudze. O tym, co wchodzi w ich skład i jakie korzyści płyną za ich zakupem.
Napisałabym o tym...
...na jakie problemy odpowiada Twoja oferta? Jak może wesprzeć osobę, która coś u Ciebie kupi?
Nad tekstem możesz dodać...
...przyciągające oko zdjęcie, które zatrzyma uwagę odbiorcy/odbiorczyni i skieruje ją na Twoją ofertę.
Dlatego to dobre miejsce...
...żeby skoncentrować się na konkretach, które przekonają czytającą osobę, że ta oferta to obietnica z pokryciem :).
Wzbudź zainteresowanie...
...i pamiętaj o dodaniu na dole „Call to action”!
W tym miejscu napisałabym o Twoich mocnych stronach. Dodałabym do tekstu zdjęcia (mogą być także ikonki lub emotikonki), które zatrzymają uwagę osoby przeglądającej stronę. Napisałabym, w czym się specjalizujesz.
Robisz przepiękne fotografie? Szyjesz urocze maskotki? Parzysz pyszną kawę? Masz kalkulator w głowie i doskonale radzisz sobie z cyferkami? A może piszesz tak, że nie można się oderwać od Twoich tekstów? To dobre miejsce na napisanie o tym i nawiązanie do Twojej oferty.
Napisałabym też o tym, jaki jest archetyp Twojej marki albo o Twoich talentach Gallupa. Możesz wybrać jeden z archetypów lub kilka najważniejszych talentów i napisać o nich kilka słów, nawiązując do tego, jakie korzyści przyniosą Twoim klient(k)om. No i pamiętaj o „Call to action” na dole :).
W tym miejscu zachęciłabym osoby odwiedzające stronę do zapisania się na Twój newsletter.
Napisałabym, jakie korzyści przyniesie im zapis, jak często będziesz się do nich odzywać mailowo i jakie tematy najczęściej poruszasz w swoim newsletterze.