„Pixie”

- motyw do WordPressa ze szczyptą magicznego pyłu

Demo motywu stworzonego przez Pixels Factory

Gdyby to była Twoja strona...

...to w tym miejscu mogłabyś/mógłbyś napisać kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki.

Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców?

Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i w to, co robisz, jak i dla kogo.

Rozwinęłabym tu też temat Twojej marki. Opisałabym, co czyni ją wyjątkową i jakie wymierne korzyści może przynieść Twojemu odbiorcy/odbiorczyni nawiązanie współpracy właśnie z TOBĄ lub kupienie TWOJEGO produktu.

Pokazałabym, że potrafisz i chcesz pomóc. Że znasz odpowiedzi na jego/jej pytania. Że masz kompetencje do wykonania tej pracy, której nie potrafi lub nie ma czasu wykonać sam(a). Że współpraca z Tobą się opłaca.

Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy lub odbiorczyni.

Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?

Opisz, co było dla niej najcięższe i jak praca z Tobą lub Twój produkt zdjęły jej ten ciężar z barków.

Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy nawiążą z Tobą współpracę :).

Inną propozycją może być też tekst o Tobie 👩🏻.

Napisałabym tu trochę o tym, kim jesteś, w czym jesteś dobra/dobry, jaka jest Twoja nisza, jakie masz doświadczenie.

Nie zapomnij o nagłówkach, akapitach, pogrubieniach, a nawet emotikonkach ☕️. To dłuższy tekst, więc ważne, by był czytelny - wtedy będzie czytany chętniej.

(Zarówno w tej, jak i każdej innej sekcji możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )

W tym miejscu odpowiedziałabym...

...na najczęstsze pytania odbiorczyń i odbiorców.

  • Dostajesz często powtarzające się pytanie dotyczące Twojej oferty?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :). Wystarczy kilka zdań - osoba czytająca szuka tu konkretu, nie historii ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.

  • Potencjalni klienci i klientki dopytują, z jakim wyprzedzeniem trzeba do Ciebie napisać, żeby zaklepać termin?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :). Wystarczy kilka zdań - osoba czytająca szuka tu konkretu, nie historii ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.

  • Jesteś zasypywan_ pytaniami o formalności, takie jak to czy klient(ka) dostanie od Ciebie fakturę?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :). Wystarczy kilka zdań - osoba czytająca szuka tu konkretu, nie historii ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.

  • Dostajesz pytania o rabat w Twoim sklepie?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :). Wystarczy kilka zdań - osoba czytająca szuka tu konkretu, nie historii ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.

  • Albo o to, jakie są drogi komunikacji z Tobą?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :). Wystarczy kilka zdań - osoba czytająca szuka tu konkretu, nie historii ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.

W tym miejscu napisałabym coś na temat Twojej oferty.

Opowiedziałabym osobie czytającej o Twoim produkcie czy usłudze. O tym, co wchodzi w ich skład i jakie korzyści płyną za ich zakupem. Na jakie problemy odpowiadają? Jak mogą wesprzeć osobę, która je kupi? Jakie korzyści jej przyniosą?

W tle możesz dodać przyciągające oko zdjęcie, które zatrzyma uwagę odbiorcy/odbiorczyni i skieruje ją na Twoją ofertę. Dlatego to dobre miejsce, żeby skoncentrować się na konkretach, które wzbudzą zainteresowanie i przekonają czytelnika lub czytelniczkę, że ta oferta to obietnica z pokryciem :).

To też idealne miejsce na przytoczenie rekomendacji, którą dostał_ś od klienta czy klientki.

Nic tak nie przyciąga, jak pozytywna rekomendacja od kogoś, kto miał już przyjemność z Tobą pracować lub korzystać z Twojego produktu :). Możesz zamieścić takie rekomendacje w jednej sekcji lub poprzeplatać nimi stronę, tak by od czasu do czasu zatrzymywały uwagę czytelnika/czytelniczki i pozostawiały w nich to pozytywne „coś”, które bije z takich treści.

Pamiętaj o dodaniu na dole „Call to action”!

W tym miejscu napisałabym, jakie są drogi komunikacji z Tobą.

E-mail 💻? Telefon ☎️? Instagram 👧🏻? To idealne miejsce, żeby podać każdy z adresów i numerów, a także dać osobie zainteresowanej kontaktem możliwość skorzystania z formularza kontaktowego. Wspomniałabym tu także, jak długo trzeba czekać na odpowiedź od Ciebie i w jakich godzinach można do Ciebie dzwonić.




    W tym miejscu...

    ...mogą się pojawić trzy ostatnie posty z Twojego bloga.

    To jest miejsce na tytuł Twojego posta

    To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

    Mauris elementum consectetur quam

    To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

    Posuere dapibus velit euismod eu

    To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

    W tym miejscu napisałabym...

    ...o Twoich mocnych stronach. Dodałabym do tekstu zdjęcie, które zatrzyma uwagę osoby przeglądającej stronę. Napisałabym, w czym się specjalizujesz.

    Robisz przepiękne fotografie? Szyjesz urocze maskotki? Parzysz pyszną kawę? Masz kalkulator w głowie i doskonale radzisz sobie z cyferkami? A może piszesz tak, że nie można się oderwać od Twoich tekstów? To dobre miejsce na napisanie o tym i nawiązanie do Twojej oferty.

    Albo o tym, jaki jest archetyp Twojej marki. Buntownik (lub Buntowniczka!)? Bohater(ka)? Opiekun(ka)? Artyst(k)a? A może Czarodziej(ka)? Towarzysz(ka)? Możesz wybrać jeden z 12 archetypów i napisać tu o nim kilka słów, nawiązując do tego, jakie korzyści przyniesie on Twoim klient(k)om.

    A może znasz swoje talenty Gallupa? Opisałabym tu tych kilka najważniejszych, które mogą przynieść najwięcej korzyści w Twoich kontaktach z klientem/klientką. Zresztą, nie muszą to być talenty Gallupa - mogą być po prostu Twoje talenty i cechy, które wydają Ci się warte opisania lub które chwalą Twoi klienci/klientki :).