Gdyby to była Twoja strona, w tym miejscu...

...mogłabyś/mógłbyś napisać coś na temat Twojej oferty.

Ja opowiedziałabym osobie czytającej...

...o Twoim produkcie czy usłudze. O tym, co wchodzi w ich skład i jakie korzyści płyną za ich zakupem.

Napisałabym także o tym...

...na jakie problemy odpowiada Twoja oferta? Jak może wesprzeć osobę, która coś u Ciebie kupi?

Nad tekstem możesz dodać...

...przyciągające oko zdjęcie, które zatrzyma uwagę odbiorcy/odbiorczyni i skieruje ją na Twoją ofertę.

Dlatego to dobre miejsce...

...żeby skoncentrować się na konkretach, które przekonają czytającą osobę, że ta oferta to obietnica z pokryciem :).

W tym miejscu...

...mogą się pojawić trzy ostatnie posty z Twojego bloga.

To jest miejsce na tytuł Twojego posta

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

Mauris elementum consectetur quam

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

Posuere dapibus velit euismod eu

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

W tym miejscu dodałabym na przykład cytat z Twojego posta na Instagramie czy innych social mediach...

...który przypadł do gustu Twoim czytelnikom i czytelniczkom. Albo Twoje motto. Albo cytat, który odzwierciedla Twoją markę.

To też idealne miejsce na przytoczenie rekomendacji, którą dostał_ś od klienta czy klientki 👌🏻. Nic tak nie przyciąga, jak pozytywna rekomendacja od kogoś, kto miał już przyjemność z Tobą pracować lub korzystać z Twojego produktu :).

W tym miejscu mogłabyś / mógłbyś napisać kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki.

Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców?

Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i w to, co robisz, jak i dla kogo.

Rozwinęłabym tu też temat Twojej marki. Opisałabym, co czyni ją wyjątkową i jakie wymierne korzyści może przynieść Twojemu odbiorcy/odbiorczyni nawiązanie współpracy właśnie z TOBĄ lub kupienie TWOJEGO produktu.

Pokazałabym, że potrafisz i chcesz pomóc. Że znasz odpowiedzi na jego/jej pytania. Że masz kompetencje do wykonania tej pracy, której nie potrafi lub nie ma czasu wykonać sam(a). Że współpraca z Tobą się opłaca.

Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy lub odbiorczyni.

Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?

Opisz, co było dla niej najcięższe i jak praca z Tobą lub Twój produkt zdjęły jej ten ciężar z barków.

Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy nawiążą z Tobą współpracę :).

Inną propozycją może być też tekst o Tobie 👩🏻.

Napisałabym tu trochę o tym, kim jesteś, w czym jesteś dobra/dobry, jaka jest Twoja nisza, jakie masz doświadczenie.

Nie zapomnij o nagłówkach, akapitach, pogrubieniach, a nawet emotikonkach ☕️. To dłuższy tekst, więc ważne, by był czytelny - wtedy będzie czytany chętniej.

(Zarówno w tej, jak i każdej innej sekcji możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )