W tym miejscu mogłabyś / mógłbyś napisać kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki.
Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców?
Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i w to, co robisz, jak i dla kogo.
Rozwinęłabym tu też temat Twojej marki. Opisałabym, co czyni ją wyjątkową i jakie wymierne korzyści może przynieść Twojemu odbiorcy/odbiorczyni nawiązanie współpracy właśnie z TOBĄ lub kupienie TWOJEGO produktu.
Pokazałabym, że potrafisz i chcesz pomóc. Że znasz odpowiedzi na jego/jej pytania. Że masz kompetencje do wykonania tej pracy, której nie potrafi lub nie ma czasu wykonać sam(a). Że współpraca z Tobą się opłaca.
Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy lub odbiorczyni.
Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?
Opisz, co było dla niej najcięższe i jak praca z Tobą lub Twój produkt zdjęły jej ten ciężar z barków.
Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy nawiążą z Tobą współpracę :).
Inną propozycją może być też tekst o Tobie 👩🏻.
Napisałabym tu trochę o tym, kim jesteś, w czym jesteś dobra/dobry, jaka jest Twoja nisza, jakie masz doświadczenie.
Nie zapomnij o nagłówkach, akapitach, pogrubieniach, a nawet emotikonkach ☕️. To dłuższy tekst, więc ważne, by był czytelny - wtedy będzie czytany chętniej.
(Zarówno w tej, jak i każdej innej sekcji możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )