W tym miejscu dodałabym na przykład cytat z Twojego posta na Instagramie czy innych social mediach, który przypadł do gustu Twoim czytelnikom i czytelniczkom. Albo Twoje motto. Albo cytat, który odzwierciedla Twoją markę.

To też idealne miejsce na przytoczenie rekomendacji, którą dostał_ś od klienta czy klientki 👌🏻. Nic tak nie przyciąga, jak pozytywna rekomendacja od kogoś, kto miał już przyjemność z Tobą pracować lub korzystać z Twojego produktu :). Możesz zamieścić takie rekomendacje w jednej sekcji lub poprzeplatać nimi stronę, tak by od czasu do czasu zatrzymywały uwagę czytelnika/czytelniczki i pozostawiały w nich to pozytywne „coś”, które bije z takich treści.

W tym miejscu...

...napisałabym kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki.

Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców?

Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i w to, co robisz, jak i dla kogo.

To jest miejsce na tytuł Twojego posta

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

Mauris elementum consectetur quam

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

Posuere dapibus velit euismod eu

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

W tym miejscu rozwinęłabym temat Twojej marki.

Opisałabym, co czyni ją wyjątkową i jakie wymierne korzyści może przynieść Twojemu odbiorcy/odbiorczyni nawiązanie współpracy właśnie z TOBĄ lub kupienie TWOJEGO produktu.

Pokazałabym, że potrafisz i chcesz pomóc. Że znasz odpowiedzi na jego/jej pytania. Że masz kompetencje do wykonania tej pracy, której nie potrafi lub nie ma czasu wykonać sam(a). Że współpraca z Tobą się opłaca.

W tym miejscu zachęciłabym osoby odwiedzające stronę do zapisania się na Twój newsletter.

Napisałabym, jakie korzyści przyniesie im zapis, jak często będziesz się do nich odzywać mailowo i jakie tematy najczęściej poruszasz w swoim newsletterze.