Pixie

Demo motywu stworzonego przez Pixels Factory

Gdyby to była Twoja strona...

...to w tym miejscu mogłabyś/mógłbyś napisać kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki.

Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców?

Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i w to, co robisz, jak i dla kogo.

(Zarówno w tej, jak i każdej innej sekcji możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )

W tym miejscu rozwinęłabym temat Twojej marki.

Opisałabym, co czyni ją wyjątkową i jakie wymierne korzyści może przynieść Twojemu odbiorcy/odbiorczyni nawiązanie współpracy właśnie z TOBĄ lub kupienie TWOJEGO produktu.

Pokazałabym, że potrafisz i chcesz pomóc. Że znasz odpowiedzi na jego/jej pytania. Że masz kompetencje do wykonania tej pracy, której nie potrafi lub nie ma czasu wykonać sam(a). Że współpraca z Tobą się opłaca.

Tu mieści się trochę więcej tekstu, więc miał(a)byś pole do popisu :).

Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy lub odbiorczyni.

Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?

Opisz, co było dla niej najcięższe i jak praca z Tobą lub Twój produkt zdjęły jej ten ciężar z barków.

Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy nawiążą z Tobą współpracę :).

Inną propozycją może być też tekst o Tobie 👩🏻.

Napisałabym tu trochę o tym, kim jesteś, w czym jesteś dobra/dobry, jaka jest Twoja nisza, jakie masz doświadczenie.

Nie zapomnij o nagłówkach, akapitach, pogrubieniach, a nawet emotikonkach ☕️. To dłuższy tekst, więc ważne, by był czytelny - wtedy będzie czytany chętniej.

W tym miejscu napisałabym coś na temat Twojej oferty.

Opowiedziałabym osobie czytającej o Twoim produkcie czy usłudze. O tym, co wchodzi w ich skład i jakie korzyści płyną za ich zakupem. Na jakie problemy odpowiadają? Jak mogą wesprzeć osobę, która je kupi?  Jakie korzyści jej przyniosą?

Obok tekstu możesz dodać przyciągające oko zdjęcie, które zatrzyma uwagę odbiorcy/odbiorczyni i skieruje ją na Twoją ofertę. Dlatego to dobre miejsce, żeby skoncentrować się na konkretach, które wzbudzą zainteresowanie i przekonają czytelnika lub czytelniczkę, że ta oferta to obietnica z pokryciem :)

Pamiętaj o dodaniu na dole „Call to action”!

W tym miejscu napisałabym coś na temat kolejnego produktu czy usługi.

Opowiedziałabym osobie czytającej o tym, co wchodzi w ich skład i jakie korzyści płyną za ich zakupem. Na jakie problemy odpowiadają? Jak mogą wesprzeć osobę, która je kupi?  Jakie korzyści jej przyniosą?

Obok tekstu możesz dodać przyciągające oko zdjęcie, które zatrzyma uwagę odbiorcy/odbiorczyni i skieruje ją na Twoją ofertę. Dlatego to dobre miejsce, żeby skoncentrować się na konkretach, które wzbudzą zainteresowanie i przekonają czytelnika lub czytelniczkę, że ta oferta to obietnica z pokryciem :)

W tym miejscu napisałabym coś na temat kolejnej usługi lub produktu.

Opowiedziałabym osobie czytającej o tym, co wchodzi w ich skład i jakie korzyści płyną za ich zakupem. Na jakie problemy odpowiadają? Jak mogą wesprzeć osobę, która je kupi?  Jakie korzyści jej przyniosą?

Obok tekstu możesz dodać przyciągające oko zdjęcie, które zatrzyma uwagę odbiorcy/odbiorczyni i skieruje ją na Twoją ofertę. Dlatego to dobre miejsce, żeby skoncentrować się na konkretach, które wzbudzą zainteresowanie i przekonają czytelnika lub czytelniczkę, że ta oferta to obietnica z pokryciem :)

W tym miejscu napisałabym...

...o Twoich mocnych stronach.

Dodałabym do tekstu ikonki lub emotikonki (mogą być także zdjęcia), które zatrzymają uwagę osoby przeglądającej stronę.

👩‍💻

Napisałabym, w czym się specjalizujesz.

Robisz przepiękne fotografie? Szyjesz urocze maskotki? Parzysz pyszną kawę? Masz kalkulator w głowie i doskonale radzisz sobie z cyferkami? A może piszesz tak, że nie można się oderwać od Twoich tekstów? To dobre miejsce na napisanie o tym i nawiązanie do Twojej oferty.

🧚🏻‍♀️

Albo o tym, jaki jest archetyp Twojej marki.

Twój archetyp to Buntownik (lub Buntowniczka!)? Bohater(ka)? Opiekun(ka)? Artyst(k)a? A może Czarodziej(ka)? Towarzysz(ka)? Możesz wybrać jeden z 12 archetypów i napisać tu o nim kilka słów, nawiązując do tego, jakie korzyści przyniesie on Twoim klient(k)om.

A może znasz swoje talenty Gallupa?

Opisałabym tu tych kilka najważniejszych, które mogą przynieść najwięcej korzyści w Twoich kontaktach z klientem/klientką. Zresztą, nie muszą to być talenty Gallupa - mogą być po prostu Twoje talenty i cechy, które wydają Ci się warte opisania lub które chwalą Twoi klienci/klientki :).

W tym miejscu...

...mogą się pojawić trzy ostatnie posty z Twojego bloga.

To jest miejsce na tytuł Twojego posta

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

Mauris elementum consectetur quam

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj

Posuere dapibus velit euismod eu

To jest miejsce na treść Twojego posta. Poniżej dodałam przykładowe teksty, których zadaniem jest pokazanie Ci, jak wyglądają elementy takie jak nagłówki, listy punktowane i numeryczne, fotografie i p... czytaj