Opis
Tu mieści się trochę więcej tekstu, więc miał(a)byś pole do popisu :).
Rozwinęłabym tutaj temat Twojego produktu. Opisałabym, co czyni go wyjątkowym i jakie wymierne korzyści może przynieść osobie czytającej skorzystanie właśnie z TWOJEJ oferty.
Napisałabym kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki. Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców? Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i produkty.
Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy/odbiorczyni.
Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?
Opisz, co było dla niej najcięższe i jak Twój produkt zdjął jej ten ciężar z barków.
Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy skorzystają z Twojej oferty :).
(Zarówno w tym, jak i każdym innym miejscu możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )
pixelsfactory –
Suspendisse non gravida ex. Maecenas dui eros, suscipit nec lectus vel, aliquam tempus metus. Sed rhoncus et dui id ultricies. Suspendisse imperdiet interdum elit. Mauris massa ante, auctor eu enim at, dictum dignissim ligula. Nullam nec diam lorem. Nunc massa lacus, elementum non tristique quis, fringilla fermentum velit.
pixelsfactory –
Phasellus ligula tortor, faucibus eu porttitor et, blandit quis magna. Ut dapibus nibh in facilisis commodo. Maecenas interdum ligula et bibendum porttitor.