Gdyby to była Twoja strona...

...to w tym miejscu mogłabyś/mógłbyś dodać nagłówek...

...który zatrzymałby uwagę osoby odwiedzającej stronę na Twoim produkcie i zaintrygował ją na tyle, by przejrzała całą landing page. I kupiła produkt, w końcu to strona sprzedażowa :)!

W tym miejscu...

...napisałabym kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki i produktu.

Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców?

Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i w to, co robisz, jak i dla kogo.

(Zarówno w tym, jak i każdym innym miejscu możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )

W tym miejscu rozwinęłabym temat Twojego produktu. Opisałabym, co czyni go wyjątkowym i jakie wymierne korzyści może przynieść osobie czytającej skorzystanie właśnie z TWOJEJ oferty.

Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy/odbiorczyni.

Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?

Opisz, co było dla niej najcięższe i jak Twój produkt zdjął jej ten ciężar z barków.

Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy skorzystają z Twojej oferty :).

To jest miejsce na nazwę Twojego produktu

(2 opinie klienta)

229,00 

W tym miejscu napisałabym coś na temat Twojego produktu. Krótko i na temat :). Wystarczy kilka zdań – osoba czytająca szuka tu konkretu, nie historii ze wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.

SKU: Brak danych Kategoria: Tag:

Opis

Tu mieści się trochę więcej tekstu, więc miał(a)byś pole do popisu :).

Rozwinęłabym tutaj temat Twojego produktu. Opisałabym, co czyni go wyjątkowym i jakie wymierne korzyści może przynieść osobie czytającej skorzystanie właśnie z TWOJEJ oferty.

Napisałabym kilka zdań o tym, jaka jest misja Twojej marki. Co to za marka? Dlaczego ją stworzył_ś? Co może wnieść do życia Twoich odbiorczyń i odbiorców? Kilkuzdaniowe „Dlaczego?” może być wstępem, który zachęci czytającą go osobę do zagłębienia się w kolejne treści i produkty.

Wykorzystałabym to miejsce na zdobycie zainteresowania, a nawet zaufania Twojego odbiorcy/odbiorczyni.

Może dobrym pomysłem byłoby przytoczenie historii przykładowej klientki, która przyszła do Ciebie z jakimś problemem i opowiedzenie o tym, jak pomogł_ś jej uporać się z tym, co przyprawiało ją o ból głowy?

Opisz, co było dla niej najcięższe i jak Twój produkt zdjął jej ten ciężar z barków.

Nawiąż do problemów, które mogą mieć także Twoi odbiorcy i odbiorczynie. Skup się jednak na tym, jak lekko im będzie, kiedy skorzystają z Twojej oferty :).

(Zarówno w tym, jak i każdym innym miejscu możesz rzecz jasna napisać o czymkolwiek tylko chcesz. To jedynie moje podpowiedzi :). )

Informacje dodatkowe

Kolor

Dictum pretium sed vel eros, Donec vitae erat in enim, In hac habitasse, Nam eget orci non, Orci varius natoque penatibus et, Sed sed leo vel enim

2 opinie dla To jest miejsce na nazwę Twojego produktu

  1. pixelsfactory

    Suspendisse non gravida ex. Maecenas dui eros, suscipit nec lectus vel, aliquam tempus metus. Sed rhoncus et dui id ultricies. Suspendisse imperdiet interdum elit. Mauris massa ante, auctor eu enim at, dictum dignissim ligula. Nullam nec diam lorem. Nunc massa lacus, elementum non tristique quis, fringilla fermentum velit.

  2. pixelsfactory

    Phasellus ligula tortor, faucibus eu porttitor et, blandit quis magna. Ut dapibus nibh in facilisis commodo. Maecenas interdum ligula et bibendum porttitor.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…

W tym miejscu...

...odpowiedziałabym na najczęstsze pytania odbiorczyń i odbiorców.

  • Dostajesz często powtarzające się pytanie dotyczące Twojej oferty?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :).

  • Jesteś zasypywan_ pytaniami o formalności, takie jak to czy klient(ka) dostanie od Ciebie fakturę?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :).

  • Dostajesz pytania o rabat w Twoim sklepie?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :).

  • Albo o to, jakie są drogi komunikacji z Tobą?

    To idealne miejsce, żeby odpowiedzieć na nie krótko i na temat :).